کد های آهنگ پیشواز+دانلود+متن شعور آلبوم جدید محسن چاوشی
متین پیشواز
کد های آهنگ های پیشواز برای ایرانسل و همراه اول

کد های آنگ پیشواز+دانلود+متن شعور آلبوم جدید محسن چاوشی(من خود آن سیزدهم)

Mohsen-Chavoshi-


کد های آهنگ های پیشواز:

اسم آهنگ برای ایرانسل ( ارسال کد به 7575 ) برای همراه اول ( ارسال کد به 8989 )
1.غلط کردم 7711289 31280
2.کو به کو 7711290 31281
3.رمیدیم 7711291 31282
4.نگار 7711292 31283
5.ستمگر 7711293 31284
6.شیرمردا 7711294 31285
7.من خود آن سیزدهم 7711295 31286
8.قراضه چین 7711296 31287
9.بهرام گور 7711297 31288

متن شعور:

1.غلط کردم:

تکیه کردم بر وفای او غلط کردم، غلط

باختم جان در هوای او غلط کردم، غلط

عمر کردم صرف او فعلی عبث کردم، عبث

ساختم جان را فدای او غلط کردم، غلط

 

ساختم جان را فدای او غلط کردم، غلط

 
 
دل به داغش مبتلا کردم خطا کردم، خطا
 
 
سوختم خود را برای او غلط کردم، غلط

 
 
اینکه دل بستم به مهر عارضش بد بود، بد
 
 
جان که دادم در هوای او غلط کردم، غلط

 
 
از برای خاطر اغیار خارم میکنی
 
 
من چه کردم کین چنین بی اعتبارم میکنی؟
 
 
روزگاری آنچه با من کرد استغنای تو
 
 
گر بگویم گریه ها بر روزگارم میکنی
 
 

 
 
سوی بزمت نگذرم از بس که خارم کرده ای
 
 
تا نداند کس که چون بی اعتبارم کرده ای
 
 
نا امیدم بیش از این مگذار خون من بریز
جان به لطف خویشتن امیدوارم کرده ای

2.کو به کو:

دوش چه خورده ای دلا

راست بگو نهان مکن

چون خمشان بی گنه

روی بر آسمان مکن


باده ی خاص خورده ای

نقل خلاص خورده ای

بوی شراب میزند

خربزه در دهان مکن


دوش شراب ریختی

از بر ما گریختی

بار دگر گرفتمت

بار دگر چنان مکن


کار دلم به جان رسد

کارد به استخوان رسد

ناله کنم بگویدم

دم مزن و بیان مکن


ای دل پاره پاره ام

دیدن اوست چاره ام

اوست پناه و پشت من

تکیه بر این جهان مکن


هین کژ و راست میروی

باز چه خورده ای بگو

مست و خراب میروی

خانه به خانه، کو به کو


عمر تو رفت در سفر

با بد و نیک و خیر و شر

همچو زنان خیره سر

حجره به حجره، شو به شو


با که حریف بوده ای

بوسه ز که ربوده ای

زلف که را گشوده ای

حلقه به حلقه مو به مو


3.رمیدم:

 

از سر كـوي تو با ديـــده تر خواهم رفت

چهـره آلـوده به خوناب جگـر خواهـم رفـت


ما چون ز دری پای کشیدیم، کشیدیم

امید ز هر کس که بریدیم، بریدیم
 
دل نیست کبوتر که چو برخاست نشیند
 
از گوشه ی بامی که پریدیم، پریدیم

رم دادن صید، خود از آغاز غلط بود

حالا که رماندی و رمیدیم، رمیدیم

4.نگار:
 
نگار تازه خیز من کجایی آی کجایی
به چشمان سرمه ریز من کجایی آی کجایی
نفس بر سینه ی عاشق رسیده آی رسيده
دم مردن عزیز من کجایی آی كجايي

بمیرم تا تو چشم تر نبینی 
شراره آه پر آذر نبینی 
چنان از آتش عشقت بسوزم 
که از من رنگ خاکستر نبینی 
 
به والله که جانانم تویی تو 
بسلطان عرب آی جانم تویی تو 
تو دوری از برم دل در برم نیست
هوای دیگری اندر سرم نیست

5.ستمگر:

 

برو ای يار که ترک تو ستمگر کردم
حیف از آن عمر که در پای تو من سرکردم
عهد و پیمان تو با ما و وفا با دگران
ساده دل من که قسم های تو باور کردم
به خدا کافر اگر بود به رحم آمده بود
زان همه ناله که من پیش تو کافر کردم
تو شدی همسر اغیار و من از یار و دیار
گشتم آواره و ترک سر و همسر کردم

از تو بگذشتم و بگذاشتمت با دگران 
رفتم از کوی تو لیکن عقب سرنگران
ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی 
تو بمان و دگران وای به حال دگران
 
به خدا کافر اگر بود به رحم آمده بود
زان همه ناله که من پیش تو کافر کردم
تو شدی همسر اغیار و من از یار و دیار
گشتم آواره و ترک سر و همسر کردم 
در غمت داغ پدر دیدم و چون در یتیم
اشکریزان هوس دامن مادر کردم

6.شیرمردا:
 

چون ملک ساخته خود را به پر و بال دروغ

همه دیوند که ابلیس بود مهترشان

همه قلبند و سیه چون بزنی بر سر سنگ

هین چرا غره شدستی تو به سیم و زرشان


شیرمردا تو چه ترسی ز سگ لاغرشان

برکش آن تیغ چو پولاد و بزن بر سرشان


7.من خود آن سیزدهم:

 

یار و همسر نگرفتم که گرو بود سرم
تو شدی مادر و من با همه پیری پسرم
تو جگر گوشه هم از شیر بریدی و هنوز
من بیچاره همان عاشق خونین جگرم

پدرت گـوهـر خود را به زر و سیم فروخت
پدر عشق بسوزد که درامد پدرم
عشق و آزادگی و حسن و جوانی و هنر
عجبا هیچ نیرزید که بی سیم و زرم

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر
من خود آن سیزدهم کز همه عالم بدرم
تا به ديوار و درش تازه کنم عهد قدیم
گاهی از کوچه معشوقه خود می گذرم

تو از آن دگری رو که مرا یاد تو بس
خود تو دانی که من از کان جهانی دگرم
از شکار دگران چشم و دلی دارم سیر
شیرم و جوی شغالان نبود آبخورم

8.قراضه چین:
 
ای عاشقان ای عاشقان آن کس که بیند روی او
شوریده گردد عقل او آشفته گردد خوی او
معشوق را جویان شود دکان او ویران شود
بر رو و سر پویان شود چون آب اندر جوی او

شاهان همه مسکین او، خوبان قراضه چین او
شیران زده دم بر زمین، پیش سگان کوی او
این عشق شد مهمان من، زخمی بزد بر جان من
صد رحمت و صد آفرین، بر دست و بر بازوی او
 

قسمتهاي آوازي از غزليات حضرت حافظ با صداي حجت اشرف زاده است:

دلا بسوز که سوز تو کارها بکند

نیاز نیم شبی دفع صد بلا بکند

جلوه گاه رخ او دیده ی من تنها نیست

ماه و خورشید همین آینه میگردانند


9.بهرام گور:

آن قصر که جمشید در او جام گرفت 
آهو بچه کرد و شیر آرام گرفت 
 
بهرام که گور می گرفتی همه عمر 
 
دیدی که چگونه گور بهرام گرفت
 

 


ای دیده اگر کور نئی گور ببین
وین عالم پر فتنه و پر شور ببین
 
شاهان و سران و سروران زیر گلند
 
رو های چو مه در دهن مور ببین


دانلود:

 

Mohsen Chavooshi – I MySelf am the Thirteen [320

Mohsen Chavooshi – I MySelf am the Thirteen [128]



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 15 خرداد 1392برچسب:محسن چاوشی,
ارسال توسط متین خواجه وندی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی